Selasa, 26 Julai 2011

Coretan..

Akan tiba saatnya dimana kamu akan berhenti mencintai seseorang, 
bkn krn org itu bhenti mcintai kamu,
ttpi krn kamu myedari org itu akn lbh bhgia apabila kamu melepasknnya..

Jika kita tdk berusaha utk melupakannya..
Sampai bila-bila dia akan segar dalam ingatan kita..

Rindulah aku pd seseorang yg benar-benar mhargai aku..
krn tdk mahu aku bazirkn rasa hatiku..
merindui orang yg mkhianati aku..
Sungguh aku rindukan kamu.. tapi kamu yang dulu..

Cintailah aku pd seseorang yg benar-benar memahami aku..
krn tdk mahu aku bazirkan jiwaku..
utk mcintai orang yg hanye bpura-pura..
Sungguh aku mcintai kamu.. Tapi kamu yg dulu..

Biar tenang jiwaku.. 
Biar sejuk hati sedingin angin lalu..
Biar aku begini..
Aku bukan siapa-siapa bagi kamu..
Merindui kamu satu kemestian tapi biarlah ku simpan..
Menyayangi dirimu telah terlanjur..
Namun biarlah menjadi satu rahsia..
Kerana aku dan kamu tidak mungkin bersatu..
Biarlah aku begini menanti berubahnya wahai detik hati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan