Rabu, 24 Ogos 2011

:||bawa aku ke pintu taubatMu||:

Berikan aku jalan.. Berikan aku petunjuk...
Walau sebesar zarah sekalipun dosaku.. aku tetap berdosa kepadaMu Ya Rabbi..
Bawalah aku ke pintu taubatMu..
Bukakanlah pintu taubatMu untukku Ya Allah...

Kuatkan lah hatiku.. 
Kuatkan lah langkahku..
Dalam menuju keredhaanMu Ya Allah...

Berikanlah aku ruang..
Berikanlah aku peluang..
Agar aku mampu menjadi muslimah yang sejati..

Berikanlah keampunanMu Ya Allah..
Sesungguhnya aku menyesal dengan segala yang terjadi..
Sesungguhnya aku menyesal dengan perkara-perkara yang merosakkan..

Subhanallah...
terlalu besar nikmatMu buat hamba-hambaMu..
Namun aku terleka dengan duniaMu..
Aku lalai dengan segala perintahMu Ya Allah..
Sehingga aku terlupa untuk mengucapkan Syukur padaMu..
Yang memberi seribu nikmatMu...
Dengan kasih sayangMu kepada hambaMu...

Astafirullahalazim...
Aku hambaMu yang lalai..
Aku hambaMu yang mudah lupa dengan janji terhadapMu..
Terimalah keampunan hambaMu ini Ya Allah..
Terimalah taubat hambaMu Ya Allah...

Tiada Tuhan yang aku sembah melainkan Allah S.W.T.. dan aku bersaksi bahawa Nabi Muhammad itu pesuruhmu...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan